Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Gadeko Épületdekor
Rumi út 292.
9719 Szombathely
Telefonszám: 70/424-7100 , 70/414-2420
gadekokft@gmail.com
Elkészítünk, legyártunk bármilyen tetszőleges
méretű, profilú díszlécet. Kérje árajánlatunkat!

Népszerű termékeink

Akciós

Ár 7 200 Ft
Készleten
Ár 1 990 Ft
Készleten

Gyik

Gyakori kérdések :

- Lehetőség van-e egyedi díszléc vagy díszítőelem gyártására?

Bármilyen profilú és méretű homlokzati vagy beltéri díszlécet el tudunk készíteni, le tudunk gyártani. Akár egy régi homlokzat felújítása során az eredetivel megegyező kivitelű díszítés elkészítése sem probléma. Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken, kérje árajánlatunkat ! Amire szükségünk lesz az árajánlat elkészítéséhez: a szükséges díszléc vázlatos vagy pontos keresztmetszeti rajzára, a befogaló mértekre, illetve hogy mekkora mennyiségre lenne szüksége.

 

- Valóban akár már holnap átvehetem a megrendelt termékeket?

Terméktől függően, amennyiben raktáron van a kért dekorelem, illetve ha a napi gyártási kapacításunk lehetővé teszi még a megrendelés leadásának napján postázzuk a csomagot. Ha nem tudjuk valamilyen oknál fogva rövid időn belül elküldeni a csomagot, visszajelzünk, és egyezetjük a  várható kiszállítás idejét. Ha sürgősen szüksége van a termékekre, célszerű e-mailben vagy telefonon érdeklődni , és pontosítani a szállítás időpopntját!


- Az ország bármelyik pontjára kérhetem a csomag kiszállítását ?

Igen, a csomagok kiszállítása Magyarország teljes területére biztosított. Csomagszállító partnerünk, a GLS futárszolgálat  ezt biztosítja.

 

- Sérülten kaptam a csomagom, mit kell tennem?
Először is jelezze ügyfélszolgálatunkon, valamint készítsen fényképeket amelyeken látszik a sérült 
termék , hol , mi és hogyan sérült meg., és küldje át e-mail címünkre. Amennyiben valóban egyértelműen  látszik, hogy a kiszállítás során sérült meg a termék, mi fogjuk megreklamálni a GLS futárszolgálatnál, Önt pedig kárpótoljuk, esetleg újra elküldjük a terméket, vagy egyezetjük milyen megoldás a legcélszerűbb. A lényeg hogy kérjük jelezze mielőbb ha ilyen probléma merülne fel !

 

 



 

 

 

YjFkZTVhMD